קהילת יונתן מחפשת תורם לבניית משכן הקבע!

קהילת יונתן, הקהילה הרפורמית של הוד השרון בהנהגת הרב מיכאל בוידן, נמצאת בימים אלה בעיצומו של מסע לגיוס משאבים לבניית משכן הקבע. כזכור, לאחר מאבק של למעלה מעשר שנים והגשת עתירה לבית המשפט המחוזי הקצתה עיריית הוד השרון חלקת קרקע יפהפייה בשטח של 1800 מ"ר ברחוב השקמים ליד החטיבה החדשה.

בנובמבר 2019 קיבלה קהילת יונתן היתר בנייה, ובמרץ השנה התחילה עבודת הבנייה.

 

 

קהילת יונתן פונה לציבור הרחב, שרעיון הצדק, השוויון, חירות המחשבה, הפלורליזם הדתי ותגבור לימודי מורשת ישראל חשובים בעיניו, ומבקשת מכל אחד להתגייס אישית או קבוצתית למשימה חשובה זאת!

הרב בוידן: " זוהי פנייה אישית לכל אחת ואחד מכם לסייע לקהילת יונתן ע"י תרומה כספית לבניית משכן הקבע. במיוחד בימים אלה, כאשר קיימת תחושה של אבדן דרך ושל השתלטות המגמות של הקיצוניות הדתית בכל תחומי החיים, הגיעה השעה לחזק את האור ואת השפיות בחיינו כפרט וכחברה כאחת. ע"י תמיכה בקהילת יונתן נצליח להשיב אלינו את היהדות והתרבות הישראלית, שאנו כה ראויים לה!"

תכנית הבניין משקפת את הפעילות המגוונת של הקהילה, וכוללת שני אולמות רב תכליתיים וכיתות לימוד מרווחות. הרעיון העומד מאחורי התכנית הנו מתן מענה לצרכים השונים של הקהילה ושל הבאים בשעריה.

קהילת יונתן הנה עמותה רשומה כחוק, בעלת אישור לניהול תקין והכרה כמוסד ציבורי לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה לעניין תרומות המוכרות לצורך זיכוי במס.